Якщо людина не знає, доякогопорту вона пливе,
жоден вітер не буде для неї попутним.
Сенека
Основне завдання профорієнтаційного виховання полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення, формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття певної професії.
З 05 по 09 квітня 2021 року у навчальному закладі проходив Тиждень профорієнтації. В рамках якого психологічною службою школи було проведені різноманітні заходи, а саме: он-лайн гра для учнів 5-6 класів «Відгадай професію», гра-вікторина для учнів 4-х класів «Цікаві професії», оформлено інформаційний куточок «Світ професій» та профорієнтаційний стенд «Куди піти вчитися?». Класними керівниками в режимі он-лайн проведено бесіди по класах щодо свідомого ставлення до вибору майбутньої професії. Для учнів 2-3 класів педагогом організатором Чумак Л.В. організовано профорієнтаційне заняття «Незвичайні та рідкісні професії у світі». Також проводилися он-лайн консультація з батьками «Від профорієнтації – до професійного самовизначення дітей».