Майбутнє за нами

Вибір професії — невід’ємний етап у житті кожного, хто здатен працювати. Рано чи пізно ми всі виходимо на роздоріжжя, щоб серед тисячі шляхів обрати свій, єдиний. І тут важливо не помилитися — віддати перевагу тій професії, яка найбільше відповідає здібностям, покликанню, знанням, потенціалу. З цією метою в нашій школі традиційно проводиться Тиждень профорієнтації . Під час проведення тижня організовуються різноманітні заходи з урахуванням віку, вподобань та нахилів школярів. З метою свідомого ставлення до вибору майбутньої професії було оформлено інформаційний стенд «Розмаїття світу професій». У шкільній бібліотеці діяла книжкова виставка-огляд «На світі тисячі професій, одна із  них – твоя». Педагогом організатором Чумак Л.В. та членами учнівського самоврядування «МАКСИМУМ»  проведено квест-гру «Мандрівка у світ професій» (4класи)  та  організовано перегляд презентації «Калейдоскоп цікавих професій» (2 класи). Упродовж тижня діяла галерея висловів про професії та працю. Учні 11 класів взяли участь в Он-лайн тестування на платформі hryoutest. in. ua. Практичною службою навчального закладу розроблено буклети «Світ професій», «Як обрати професію» та проведено просвітницькі заняття: «Професія від А до Я» (1класи),  «Світ професій» (2 класи), «Формула вибору професії» (9 класи). Учням 10 класів було організовано зустріч з представником Міського центру зайнятості, яка розповіла про сучасні професії на ринку праці. Також класними керівниками проведено бесіди по класах на теми: «Великий світ професій: як почати пошук своєї», «Професійний вибір: хто його має здійснювати», «Моя майбутня професія», «Ким бути і яким бути», «Обираючи професію, обираєш долю», «Погляд у майбутнє: ким я мрію бути», «Усі професії почесні», «Професії мого роду» тощо. Тому завдання профорієнтаційної роботи у сучасній школі полягає не тільки в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, а й у вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формування вміння аналізувати свої здібності, зіставляти їх з вимогами конкретної професії, планувати власну траєкторію оволодіння професією, розвивати власні професійно важливі якості особистості.