Психолого-педагогічний консиліум «Проблеми адаптації першокласників»

Школа — це майстерня, де формується

думка підростаючого покоління. Треба міцно

тримати її в руках, якщо не хочеш випустити

з рук майбутнє.

А. Барбюс

 

Початок навчання дитини  в 1-му класі - складний і відповідальний етап у її житті, адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності, це й нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки. Змінюється соціальна позиція: був просто дитиною, тепер став школярем. Змінюється соціальний інститут навчання і виховання: не садочок, батьки, бабуся, а школа, де навчальна діяльність стає провідною. Змінюється все життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам.

З метою розширення знань вчителів початкових класів про психофізіологічні особливості першокласників, сприяння розвитку знань про адаптацію учнів першого класу, розвитку психологічної й педагогічної творчості у процесі адаптації першокласників, практичним психологом, спільно з заступником директора із навчальної роботи 1 листопада 2016 року було проведено психолого-педагогічний консиліум «Проблеми адаптації першокласників».

Учасників консиліуму було ознайомлено з результатами проведених психологічних досліджень,  зроблено аналіз самопочуття учнів в адаптаційний період, їх психологічний стан, визначено і домінанти розвитку потенційних можливостей та здібностей учнів.

Після плідної праці педагогів протягом консиліуму було визначено оптимальні шляхи для подолання труднощів адаптації та вироблено рекомендації щодо подальшого гармонійного розвитку учнів 1-их класів.